Zbiornik do przewożenia paliw

Przewożenie paliwa wymaga doświadczonego kierowcy, który jeździ ostrożnie, a także właściwie zabezpieczonego zbiornika. Chodzi o to, aby był miał on dobrą amortyzacje, ponieważ bez tego wstrząsy mogą spowodować, że pływająca wewnątrz ciecz przeważy zbiornik na jedną stronę. Wybór takiego zbiornika to odpowiedzialne zadanie dla doświadczonych kierowców. Trzeba zwracać uwagę na atest.

Zbiornik w którym przewieziemy paliwo

zbiornik do przewozu paliwaPojemność zbiornika to kwestia względna, ponieważ każdy przewoźnik ma inne potrzeby oraz możliwości finansowe. Zbiornik do przewozu paliwa musi być dobrze amortyzowany, aby nie był narażony na wstrząsy. Pod amortyzatorami jest musi znaleźć się jeszcze nakładka izolująca, dzięki której można wykluczyć ryzyko upadku. O zabezpieczeniach można bardzo dużo powiedzieć. Ściany zbiornika powinny być wypełnione wewnątrz pianką, która w razie dostępu powietrza spęcznieje, od razu zakrywając dziurę. Nie będzie groził kierowcy żaden wyciek. Jazda z takim zbiornikiem powinna się odbywać na kolach, w których brakuje odrobiny powietrza. Niskie ciśnienie spowoduje, że będzie mniejsza szansa na pęknięcie opony i przewrócenia się zbiornika. Policja z pewnością sprawdzi również to, czy na zbiorniku są odpowiednie oznaczenia. Zbiornik powinien być podłączony do tira solidnym okablowaniem, aby się nie zerwało. Chodzi o przewody do lamp, a także kierunkowskazów.

Takie zbiorniki najlepiej kupować bezpośrednio u producentów. W ten sposób mamy pewność, że zbiornik został dopasowany do aktualnych wymagań i można go podpiąć pod ciągnik siodłowy. Wlew najlepiej jest mieć na samej górze, poneiważ podczas jakiejkolwiek nieszczelności nie będzie kłopotu z tym, że paliwo podczas jazdy się wylewa. Zbiornik zawsze napełniamy do osiemdziesięciu procent.

Close Menu