Stoisko z degustacją murowanym sukcesem

Stoisko z degustacją murowanym sukcesem

Prowadząc mniejsze oraz większe przedsiębiorstwa, szukamy oryginalnych, a jednocześnie sprawdzonych i mile widzianych przez potencjalnych klientów sposobów na promocję. Głowimy się, jak zrobić dobre wrażenie i zachęcić ich do zakupu. W branży gastronomicznej od dawna wiadomo, że ogromną popularnością cieszy się degustacja.

Degustacja jest świetnym sposobem na reklamę

stoiska degustacyjneMożna długo się zastanawiać, dlaczego degustacja spotyka się niemal zawsze z entuzjastycznym odbiorem wśród klientów. Odpowiedź jest, tak naprawdę, bardzo prosta. Jeśli konsument nie zna jakiegoś produktu, zwyczajnie ma obawy, czy to aby na pewno będzie mu odpowiadało. Sprawa ma się zupełnie inaczej, jeśli ma okazję go spróbować. W ten sposób sprzedawca pokazuje, że jest na tyle pewny swojego towaru, iż może bez obaw zaoferować spróbowanie go. Darmowe próbki, zwłaszcza w naszym kraju, przyciągają rzesze ludzi. Wystarczy spojrzeć na stoiska degustacyjne, które nieustannie mnożą się w centrach handlowych. Lubimy sprawdzać, a najlepiej, gdy możemy uczynić to bez jakichkolwiek zobowiązań. Jeśli produkt nie spełni naszych oczekiwań, nie kupimy go i będziemy wiedzieć, że nie jest on przez nas pożądany, a my nie stanowimy ewentualnej grupy docelowej. Jeśli natomiast okaże się fenomenalny, zdecydujemy się na zakup i będziemy wdzięczni, że poznaliśmy coś nowego i wartościowego. Tak działa mechanizm człowieka, robiącego zakupy. Podmiot przeprowadzający degustację nic nie traci, ponieważ próbki są niewielkie, a późniejszy zysk znacznie większy.

Odkąd pamiętamy, degustacja produktów spożywczych była bardzo pożądanym sposobem na reklamę przez klientów, a przez to również chętnie praktykowaną metodą wśród producentów. Lubimy najpierw wypróbować to, co jest nam oferowane.

Close Menu